poniedziałek, 1 lutego 2016

LBA x2


Bardzo, ale to bardzo dziękuję Mania Mai za tą nominację. Nominowała mnie także Marci Herondale, bardzo ci dziękuję także za to i cieszy mnie, że czytacie mojego bloga.

 



 Pytania od Mani:

1. Ulubiona książka/seria książek?

Hmmm mam wiele, ale wymienię ostatnią przeze mnie czytaną czyli dzieło Rebecci Donovan pt. ,,Co, jeśli..." 
 

2. Pisanie to twoje hobby, czy pasja?

Myślę, że mogę to określić jako pasja. 
 
3. Dlaczego ta tematyka bloga?

Dlatego, bo ,,Dary Anioła" były pierwszą książką, którą przeczytałam dobrowolnie i to od niej się zaczęło, a w sumie od nich, bo to seria książek. :D 
 
4. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?

Zaczęłam od czytania blogów i w końcu założyłam swojego.
 
5. Ulubiona piosenka?

Hmmm nie mam ulubionej, słucham wszystkiego po trochu. 
 
6. Bez czego nie potrafisz żyć?

Myślę, że bez przyjaciół, rysowania, czytania i pisania. :* 
 
7. Czarny, czy biała?

Oczywiście, że czarny :D 
 
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Nie mam szczerze pojęcia. 

9. Ulubiona postać książkowa?

Także nie mam, ale wymienię teraz Jonathana z ,,Darów Anioła" :3 
 
10. Skąd czerpiesz inspiracje?

Praktycznie ze wszystkiego. Nie ograniczam się. 
 
11. Ulubiony cytat?


A zacytuję ostatni, który mi się spodobał. ,, Nawet jeśli się udaje, że nic się nie stało, wciąż jest to tak samo realne. " jest to z książki ,,Co jeśli..."









Pytania od Marci:
1. Jaki jest Twój nawyk z dzieciństwa?


Hmmm myślę, że siedzenie na parapecie. :D 
 
2. Co natchnęło Cię do pisania bloga?


Inne blogi :* 
 
3. Jakieś domowe zwierzaki?


Tak, pies i kot :D 
 
4. W jakim miesiącu masz urodziny?


W czerwcu :p 
 
5. Strona internetowa, na którą codziennie wchodzisz?


Ostatnio olx.pl, ponieważ chcę kupić pieska i szukam korzystnej okazji. 
 
6. Masz rodzeństwo?


Nie mam. 
 
7. Co najbardziej uwielbiasz w Twoim życiu codziennym?


Chyba spotykanie się z przyjaciółmi. 
 
8. Ulubiony blog? - nie musi być o DA.


Hmmm nie pamiętam czyj to był, a nie chcę zmyślać. Dawno na niego wchodziłam, ale tematyką była fantastyka :D 
 
9. Hobby?


Rysowanie, pisanie, czytanie, granie w siatkówkę  ;p 
 
10. Zmieniłabyś coś w swoim życiu?


Myślę, że nie, bo wtedy nie byłoby tak, jak jest teraz. Nie znałabym zapewne pewnych osób, a są one dla mnie ważne. 









No i znów nikogo nie nominuję. Przepraszam, ale nie mam do tego zwyczajnie głowy. :( 

2 komentarze:

  1. Hej mam ogromny zaszczyt nominować cię do LBA ?
    http://half-blood-as.blogspot.com/2016/02/lba-2x.html

    OdpowiedzUsuń
  2. JEDEN Z NAJLEPSZYCH BLOGÓW. Ubóstwiam twoje rozdziały. Mam nadzieje ze tez zajrzysz do mnie w wolnej chwili :)
    Życzę weny

    OdpowiedzUsuń