sobota, 22 sierpnia 2015

LBA i moja biblioteczka

Dziękuję po raz kolejny Veronice Hunter za nominację. <3
Pytania od Veroniki Hunter:

1. Jak wygląda twoja biblioteczka? Wstaw zdjęcie lub napisz tytuły swoich perełek (książek).


Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy I,II,III 
Najstarszy
Seria Dary Anioła 
Diabelskie Maszyny
Kroniki Bane'a 
Anielski Ogień
Seria Szeptem 
Seria Wybrani
Utrata
Seria Oddechy 
Seria Mroczne Umysły 
Kuszenie 
Zniszcz ten dziennik
Przed Świtem
Przyjaciele na zawsze 
Czy niedźwiedzie polarne czują się samotne? 
Inna? 
Kwiaty na poddaszu
Okaleczeni 
Notes Wędrowycza
Sekretny język kotów
Opium w rosole 
 

2. Co cię najbardziej inspiruje i motywuje do dalszego pisania?
Inspiracje napisałam w poprzednim LBA, a motywujecie mnie Wy i Wasze komentarze oraz moi przyjaciele. 
 

3. Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie? A jeśli nie, to jakie byś chciała mieć?
Mam psa i kota :3
 

4. Co robisz kiedy masz doła?
Idę wyjść się przejść gdzieś albo idę do przyjaciółki. Ona mnie zawsze pocieszy. 
 

5. Jaka piosenka wpadła ci ostatnio w ucho?
Sulin- Jedna minuta 
 

6. Na co najbradziej zwracasz uwagę, kiedy słuchasz jakieś piosenki? Tekst? Autor?
Sens tekstu i melodia. 
  

7. Jakie są według ciebie zalety chodzenia do szkoły?
Poznawanie nowych ludzi, zgłębianie wiedzy i rozwijanie pasji.
 

8.  Do czego masz słabość? Wymień trzy najważniejsze rzeczy...
Do blondynów :3 
Do książek ♥
Do czekolady ♥  
 

9. Jakie jest twoje największe marzenie, ale tym razem chodzi mi o wyobraźnie. Nie muszą to być rzeczy związane z rzeczywistością.
Poznanie bohaterów z książek i związanie się z jednym z nich :3 
 

10. Kiedy pierwszy raz się zakochałaś? W której klasie?
To chyba było... w 3 klasie podstawówki 
 

11. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Zaczęła się naturalnie od czytania książek. Potem tworzyłam coraz więcej opowiadań w zeszycie, aż w końcu założyłam tego oto bloga :D 
Znowu nikogo nie nominuję :'(  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz