sobota, 22 sierpnia 2015

LBA TAG

 Bardzo dziękuję za kolejną nominację. Tym razem mam zaszczyt podziękować Unlucky Girl.
 Dziękuję! :*

 LBA
  Pytania od Unlucky Girl: 

 1. Gdybyś mogła/mógł posiadać jedną wyjątkową umiejętność, jaka to by była?




Czytanie w myślach ;) 
  2. Rodzina czy przyjaciele?


Rodzina, bo przyjaciele to jak rodzina. 
3. Ostatnia książka, przy której płakałaś/eś? 
 ,,Utrata" Rachel Van Dyken
Piękna książka, polecam ♥


4. Ulubiony cytat.


,,Czasami koniec bywa początkiem"  Utrata
 

5. Ulubiona książka.


Nie mam ulubionej ;/ Wszystkie kocham
 

6. Twoja największa zaleta?

Hmmm chyba empatia
 

7. Co zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?

Jakby się dało to przyjaciół :D
 

8. Ile masz lat?


14 ;) Idę do 2 gimnazjum
 

9. Największe marzenie?

Mieć kochanego chłopaka :D
 

10. Co Cię inspiruje?


Pisałam to w poprzednim LBA ;)
 

11. Na jakiej planecie chciałabyś/chciałbyś mieszkasz?

Na Ziemi ;p 




 TAG

1.Wolisz czytać trylogię, czy powieści jednotomowe?
Trylogię
2.Wolisz czytać autorki czy autorów?
Jest mi to obojętne
3.  Empik czy księgarnie internetowe?
Księgarnie internetowe
4. Wolisz ekranizację typu film czy typu serial?
Hmm chyba serial, ale nie jestem pewna
5.Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo?
Pięć książek tygodniowo
6.Wolisz być recenzentem czy autorem?
Autorem
7.Wolisz w kółko czytać dwadzieścia książek, czy sięgać po nowe?
Sięgać po nowe
8.Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Bibliotekarzem
9. Ulubiony typ literatury czy wszystko poza?
Ulubiony :3
10.Książka fizyczna czy e-book?
Fizyczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz