sobota, 22 sierpnia 2015

LBA

 Z całego serca dziękuję Veronice Hunter za nominację do LBA mimo, iż ostatnio zaniedbałam bloga. Nie wiem co powiedzieć, DZIĘKUJĘ ♥


 Pytania od Veroniki Hunter: 

1. Co czujesz publikując nowy post na swoim blogu?

Czuję ogromną radość. Radość, że ktoś czyta moje nędzne opowiadanie. I choć często zawodzę czytelników, oni zawsze są ze mną. Dziękuję Wam za to.
  2. Kim byś chciał/a zostać w przyszłości? Dlaczego?

Szczerze to nie mam pojęcia. Nie mam planów na przyszłość ;/ 
  3. Co cię inspiruję, że dostajesz nowych pomysłów?

Przede wszystkim różne sytuacje z mojego życia i życia przyjaciół. Pobliski las też mnie bardzo inspiruje. ;) 
  4. Wyobrażasz/planujesz sobie czasami fabułę ostatniego rozdziału twojego bloga?

Nie, ponieważ nie wiem jeszcze, kiedy zakończę bloga. Chociaż coś już nad tym myślałam. 
  5. Jak wpadłaś na pomysł, aby zacząć pisać opowiadanie?

Po skończeniu serii Dary Anioła stwierdziłam, że nie spodobało mi się to, że Jonathan umarł ;(
Chciałam także spróbować stworzyć coś swojego. Widziałam tyle wspaniałych blogów o DA, że też postanowiłam spróbować. 

  6. Twój ulubiony owoc?

Zdecydowanie jabłko ;p 
  7. Ulubiony przedmiot szkolny?

To trochę zależy, jaki jest temat i tak dalej, ale chyba W-F 
  8. Pisanie to twoja pasja czy hobby?

Skłaniam się ku pasji. :D 
  9. Jakiej piosenki teraz najczęściej słuchasz?

Zedd - Beautiful Now ft. Jon Bellion

10. Jak wygląda według ciebie idealna randka?

Mnie by nie obchodziło miejsce i tak dalej, tylko czas spędzony z ukochaną osobą ♥ 
  11. Jak oceniasz siebie jako pisarkę w skali 1-10?

Ehh to raczej nie ja powinnam siebie oceniać, tylko Wy mnie. Ale dobrze. Niech będzie. Oceniam się na 4,5, bo nie zasługuję na więcej ;/ 



Przepraszam kochani, ale nikogo nie nominuję  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz