niedziela, 15 marca 2015

Libster Award




 Bardzo dziękuję za nominację . To wiele dla mnie znaczy ;)


1.Książka czy film?
W sumie to lubię to i to, ale wolę jednak książki, ponieważ możesz sobie wszystko wyobrazić. Przeżywasz razem z bohaterami ich przygody.
 2.Czekolada czy truskawka?
No nie, ale trudny wybór... Dobra zdecyduję się. Wybieram truskawkę, uwielbiam je, ale czekoladę też lubię. 
3.Ulubiona książka?
No to mnie powaliłaś. To tak jakby matka miała wybrać dziecko, które najbardziej kocha. Wymienię więc książki, które pozostały i pozostaną na zawsze w moim sercu. Więc tak: Dary Anioła, Diabelskie Maszyny, seria Szeptem, seria Wybrani, Kroniki Bane'a, seria Blask i wiele innych :D 
4.Ulubiona piosenka?
Ostatnio po prosu zakochałam się w piosence Psycho-List ;) 
5.Jakie masz plany na przyszłość?
Jeszcze o tym nie myślałam, a zresztą nie mam pojęcia. Na pewno będę dużo książek czytać to pewne. :D 
6.Co skłoniło cię do założenia bloga?
Od zawsze marzyłam o blogu, tylko nie miałam motywacji. Bałam się trochę, że nie będzie nikt czytał moich wypocin, ale w końcu koleżanki mnie namówiły do założenia bloga, bo podobno mam talent :P 
7.Ulubiony kolor?
Uwielbiam czerń(Nocni Łowcy), zieleń i niebieski we wszystkich odcieniach
8.Gdzie chciałabyś mieszkać?
Wiem, że to nierealne ale w Instytucie xD 
9.Ulubiony autor?
Szczerze to jakoś nie mam swojego ulubionego. Nie wiem dlaczego, tak po prostu jest.
10.Co lubisz robić w wolnym czasie?
No to tu się rozpiszę, bo dużo tego. Uwielbiam rysować, a najbardziej postacie anime i z książek. Słucham przy tym tradycyjnie muzyki. Jak widnieje w opisie jestem książkoholiczką, więc czytam MNÓSTWO książek. Kocham spotykać się z moimi przyjaciółmi i zdawać im nowe relacje ze ,,świata Nocnych Łowców". Są kochani, bo zawsze słuchają z cierpliwością mojej paplaniny. Lubię również pisać opowiadania lub inne wersje moich ulubionych książek. To chyba by było tyle.
11. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Przede wszystkim rodzina, przyjaciele i ludzie, którzy wspierają i komentują mojego bloga. Kochani to naprawdę motywuje do pisania. Moi przyjaciele są niezastąpieni, zawsze mnie wysłuchają. 
 
 
Moje pytania:
1.Jakie masz hobby?
2.Za co cenisz swoich przyjaciół?
3.Jakie są książki, które cię poruszyły?
4.Jak to się stało, że założyłaś/eś bloga?
5.Ulubiony film? 
6.Za co lubisz otaczających cię ludzi?
7.Czy miałaś/eś takie momenty, że zastanawiałaś/eś się, czy nie zaprzestać pisania bloga?
8. Czy lubisz siebie?
9.Ile czasu spędzasz nad czytaniem książek?
10.Wolisz blog czy książkę?
11.Ulubiona autorka/autor?


Moje nominacje:
http://obozksiezycowy.blogspot.com/
 http://bo-kochac-to-niszczyc.blogspot.com/
 http://witaj-w-miescie-cieni.blogspot.com/
 http://daryaniola-milosc-czyni-nas-klamcami.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz