środa, 25 marca 2015

Libster Award


Kolejna nominacja do Libster Award. Nawet nie wiecie, jak się cieszę. Myślałam, że nawet nikt nie będzie czytał mojego bloga, a tu tyle osób czyta i komentuje. Dziękuję dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Nominowała mnie Veronica Hunter. To zaszczyt :D




Pytania Veroniki Hunter:
1. Co cię skłoniło do pisania ?
Chyba to, że po przeczytaniu Darów Anioła stwierdziłam, że ja inaczej bym napisała tą książkę. Ale także to były namowy przyjaciół. Cały czas słyszałam, że mam talent i powinnam założyć bloga. W końcu stwierdziłam, że nie mam nic do stracenia i założyłam.
 2. Dlaczego ta tematyka bloga ?
Ponieważ od samego początku zakochałam się w Darach Anioła.  
3. Jaki smak mają twoje ulubione lody ? 
Zdecydowanie lody cytrynowe, po prostu uwielbiam. 
  4. Ile czasu najczęściej spędzasz w księgarni ?
Hmm w księgarni to zwykle siedzę tylko po to, żeby sprawdzić ceny książek i kupić potem taniej przez internet. Ostatni mów rekord to 3 godziny w empiku na wycieczce. :D   
5. Cichy wieczór z książką i herbatą czy nocka i ploteczki z koleżanką ?
Zależy od nastroju. :)  
  6. Jaka jest twoja zaleta i wada ?
 Moją zaletą jest to, że nie zawodzę przyjaciół, a jak zdarzy mi się jakaś wpadka, to zawsze przepraszam. Moją wadą jest to, że za szybko wybucham gniewem. Po prostu bardzo łatwo mnie zdenerwować. :/
 7. Ulubione zwierzę (dzikie) ?
Był tygrys to teraz coś innego. Gepard, ponieważ jest bardzo szybki.  
  8. Do jakiego kraju byś chciał/a pojechać ?
Do Anglii i Ameryki, a dokładniej Londynu i Nowego Jorku :D   
9. Gdybyś dostał/a 50 000 zł i połowę musiał/a przeznaczyć na cel charytatywny to na co przeznaczyłbyś/abyś pieniądze ? 
Na schroniska dla zwierząt.
  10. Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobny/a z charakteru ?
Chyba do Clary, ponieważ moją ucieczką od świata też jest rysowanie i siedzenie na dużych wysokościach. Jak trzeba to potrafię być odważna. Umiem pocieszać ludzi.  
  11. Pisanie to twoja pasja czy bardziej hobby ?
Pisanie i rysowanie 


  Dzisiaj bez nominacji. :(




Pozwolę sobie na dodanie jednego z moich rysunków. Jak chcecie to oceniajcie. :D 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz