środa, 25 marca 2015

Libster Award


Bardzo dziękuję za kolejną nominację do Libster Award. Szczerze nie spodziewałam się tego. Jeszcze raz dziękuję paulina patrycji za tą nominację.

Pytania od paulina patrycji:
 
1.Dlaczego taka tematyka bloga?  
Ponieważ od samego początku książki zakochałam się w niej. Chciałam też stworzyć własną historię z tymi bohaterami.
2.Jakie są twoje ulubione lody?
W sumie to lubię wszystkie smaki oprócz toffi, ponieważ jak dla mnie są za słodkie.
3.Masz jakieś ulubione zwierze (EGZOTYCZNE)?
Trudny wybór, ale stawiam na tygrysa, bo jest zarówno piękny, jak i silny.
4.Jak by wszystkie książki były rzeczywistością to, do jakiej grupy byś chciał/ chciała należeć?
Nie umiem się zdecydować. Moja decyzja waha się między Darami Anioła a sagi Szeptem, ale chyba wolę DA. :D Chciałabym w nich być Nocnym Łowcą albo czarownicą.
5.Jaki jest twój ulubiony film?
Nie umiem wybrać, także podam parę moich ulubionych, które pamiętam: ,,Ósmoklasiści nie płaczą" , ,,Trzy metry nad niebem" , ,,Colombiana"
6.Bogactwo czy prawdziwa miłość?
Na pieniądzach mi nie zależy, aż tak bardzo, dlatego wybieram prawdziwą miłość.
7.Co robisz w wolnym czasie?
Dużo rzeczy. :D Więc tak: czytam książki, rysuję, piszę opowiadania i inne, wychodzę gdzieś z przyjaciółmi, słucham muzyki, bawię się z moim kotkiem i psem. Ale to zależy oczywiście od tego, na co mam ochotę.
8.Truskawki czy maliny?
Uwielbiam truskawki, już nie mogę się doczekać, kiedy będą. :P
9.Biały czy czarny?
Oczywiście czarny, ponieważ w białym mi nie do twarzy, bo mam jasną karnację, a poza tym biały mi się jakoś dziwnie kojarzy. Wiadomo wolę także czarny, bo Nocni Łowcy i w ogóle, ale i tak zawsze go uwielbiałam.
10.Dobra książka czy ploteczki z przyjaciółkami?
 I tu to na pewno nie wybiorę, bo to zależy od sytuacji. Czasami wolę posiedzieć z przyjaciółką, a czasem poczytać książkę. :D 
  
 
 
Sorki, ale bez nominacji i tak mam mało czasu przez szkołę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz