wtorek, 5 maja 2015

Liebster Blog Award x2

 
 Bardzo dziękuję za ponowne nominacje. 
Nominowały mnie: 
-Madeleine  - oto jeden z jej blogów http://world-of-shadows1.blogspot.com/search?updated-max=2015-04-26T08:33:00-07:00&max-results=7
-Veronica Hunter - jeden z jej blogów http://diabelskie-maszyny-inna-historia.blogspot.fi/2015/05/lba.html
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Pytania od Veronica Hunter:
 
 
1. Dlaczego założyłe/aś bloga?
 
Szczególnie przez namowy przyjaciół, którzy namawiali mnie do tego, ponieważ ,,mam talent", ale także dlatego, że czytałam wiele wspaniałych blogów i postanowiłam też podzielić się moją hostorią. 
 
2. Co czujesz, kiedy czytasz romantyczną scenę?
 
To zależy, ale zwykle, jeśli jest to moja ulubiona para w książce, czuję się, jakbym to ja doznawała tych rozkoszy :3
 
3. Twoja ulubiona postać z książki?
 
Niestety nie mogę wybrać, bo wszystkie kocham. :(  Jednak napiszę moją ostatnią miłości, czyli Evan z ,,Oddychając z trudem" 

4. Twój ulubiony kolor?
 
Czarny i zielony ♥ 
 
5. Które danie z kuchni Włoskiej jest twoim ulubionym?
 
Chyba pizza :D 
 
6. Lubisz owoce morza?
 
Nie zabardzo:/ 
 
7. Pizza czy Hamburger?
 
Pizza ;) 
 
8. Pepsi czy Cola?
 
Nie lubię tego typu napoi, ale dobrze wybiorę. Więc będzie to Cola. 
 
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
 
Wychodzić z przyjaciółmi, słuchać muzyki, czytać, rysować lub pisać. ♥♥♥♥
 
10. Twoje ulubione dzikie zwierzę?
 
Gepard, ponieważ jest zarazem piękny i groźny  oraz ciekawe są mity co do jego czarnych lini wzdłuż  pyska. 
 
11. Ulubiony kwiat?
 
Konwalia i róża :* 
 
 
 
 Pytania od Madeleine:
 
1. Jaką ludzką wadę uważasz za najgorszą?
 
Zdecydowanie fałszywość, nieszczerość. Takich ludzi po prostu nie toleruję i nie umiem zrozumieć. 
 
2. Chciałabyś przenieść się do świata przedstawionego w jakiejś książce? (jakiej i dlaczego?)
 
Tak. Chyba najbardziej zaciekawił mnie świat Nocnych Łowców. Dlaczego tam? Ponieważ ich życie mimo wielu niebezpieczeństw jest bardzo ciekawe i niesamowite. 
 
3. Która postać o ciemnym charakterze lubisz najbardziej? Dlaczego?
 
Zdecydowanie Jonathana Morgensterna. Zaintrygowała mnie ta postać. W sumie do końca wierzyłam, że będzie żył i się zmieni. Szkoda mi go było, ponieważ na swój dziwny sposób potrafił kochać. Po prostu brakowało mu miłości. :') 
 
4. Chciałabyś być istotą nadprzyrodzoną (czarownicą, wampirem, wilkołakiem)? Dlaczego?
 
Z wymienionych powyżej najbardziej chciałabym być czarownicą, a szczególnie taką jaka jest przedstawiona przez Clare. Chciałabym mieć kocie oczy, jak Magnus :3 i fajny kolor włosów. Nie wybrałam tej rasy dlatego, że są nieśmiertelni, tylko dlatego, że ich ,,sztuczki" są niesamowite, ten ogień i w ogóle. 
 
5. Który etap życia (dziecko, nastolatek,dorosły, starzec) uważasz za najlepszy i dlaczego?
 
Waham się między dzieckiem i nastolatkiem, ponieważ dziecko ma wspaniałe życie. O nic nie musi się martwić, niczym przejmować. Ale jednak lepiej według mnie być bardziej dojrzałym umysłowo, więcej rozumieć. Prawda, dzieci też wiele rzeczy rozumieją, ale to nie to samo. Dlatego, kiedy już to napisałam chyba wybiorę etap nastoletni.
 
6. Czy łatwo wybaczasz?
 
Zależy co, ale zawsze widzę także  to, że cokolwiek dana osoba zrobiła nie umiem się na nią gniewać. Do pewnej osoby żywię urazę do tej pory, ponieważ to co zrobiła było niewybaczalne, ale jak tylko tą osobę widzę wszystko znika, dlatego uważam, że tak, łatwo wybaczam. 



Nie mam dużo czasu, dlatego nikogo nie nominuję. :( Rozdział prawdopodobnie będzie dopiero w czwartek. Jeszcze raz dziękuję za nominacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz