czwartek, 23 kwietnia 2015

Libster Blog Award x2



 Nie mogę uwierzyć. Bloga mam tak krótko, a przez ten czas dostałam tyle nominacji. Bardzo dziękuję Veronice Hunter i Shadow Hunter za nominację. Zapraszam na ich blogi, bo są świetne.
 http://daryaniola-milosc-czyni-nas-klamcami.blogspot.fi/2015/04/lba-x3.html
 http://daryaniolamilosctowszystkocomamy.blogspot.com/





 Pytania od Shadow Hunter: 

  1)Za co lubisz Dary Anioła?

Nie umiem tego dokładnie określić. Kocham Dary Anioła dosłownie za wszystko.

  2)Jaka książka oprócz D.A jest twoją ulubioną?

Mam dużo ulubionych książek. Może wymienię niektóre z nich: ,,Szeptem", ,,Diabelskie Maszyny", ,,Oddechy", ,,Wybrani", ,,Blask"-wszystkie 3 części... i dużo dużo więcej. :D 

  3)Ulubiona książkowa postać?

No i tu poległam. To niewykonalne jest, bo nie umiem wybrać na przykład pomiędzy Jace' em, a Patchem. :( 

  4)Ulubiona potrawa?

Indyk duszony w warzywach :3 

  5)Jesteś pesymistką/tą, optymistką/tą lub realistką/tą?

Coś między optymizmem, a realizmem. :P 
  6)Masz zwierzaczka?

Tak :3 Psa i kota ;) 

  7)Masz rodzeństwo?

Nie :) 

  8)Masz inne pasje lub hobby ?

Tak, m. in. rysowanie, śpiewanie, czytanie. ;P 

  9)Uprawiasz jakiś sport? Jak tak to jaki?

Siatkówkę i koszykówkę, ale w domu też ćwiczę, a także biegam sama lub z przyjaciółmi. :D 

 10)Łatwo cię wnerwić? 

I to jest właśnie moja wada, bo tak. Bardzo szybko się denerwuję, ale umiem na szczęście nad tym panować. Kiedyś mi się to nie udawało. 
11)Jakie typy książek lubisz najbardziej?

Fantastyka i romans, ale taki nie przesłodzony, jak ja to nazywam. 




 Pytania od Veronica Hunter:

1. Twoja ulubiona bajka Disneya ?

Chyba Król Lew :D 
 
2. Ulubiona postać historyczna ?


Nienawidzę historii, dlatego chyba nie ma takiej osoby. 
 
3. Ulubiony gatunek literacki ?


Fantastyka i romans. 
 
4. Ulubiony przedmiot szkolny ?


Plastyka, polski i W-F ♥ 
 
5. Jakie jest twoje marzenie ?


Spotkać kogoś choć trochę podobnego z charakteru lub wyglądu do postaci z książki i się z tą osobą zaprzyjaźnić. :3 
 
6. Twoje ulubione imię ?


Bardzo mi się podoba imię Jonathan oraz Adelajda, nie mam pojęcia dlaczego. 
 
7. Twoja ulubiona postać książkowa, dlaczego ?


No dobrze wybiorę jedną. Więc będzie to Clarissa Adele Morgenstern, ponieważ tak jak ona uwielbiam rysować i zauważyłam przez te 6 części, że mamy podobne charaktery. 
 
8. Ulubiona roślina ?


Fiołek, ponieważ bardzo ładnie pachnie. ;) 
 
9. Warzywa czy owoce ?


Zdecydowanie owoce, co nie oznacza, że warzyw nie lubię. 
 
10. Twój ulubiony sport ?


Siatkówka i koszykówka ♥
 
11. Co robisz w wolnym czasie ?



Zależy od tego na co mam ochotę. Rysuję, piszę opowiadania, czytam, słucham muzyki, wychodzę z przyjaciółmi. Tak jak mówiłam, to zależy od nastroju i wgl. ;) 



Przepraszam, ale nikogo tym razem nie nominuję. :( Rozdział pojawi się dzisiaj, ale nie wiem czy się wyrobię. Także jest taka możliwość, że pojawi się dopiero w weekend. 

1 komentarz:

  1. Zakochałam się w tym blogu, dlatego też nominuję cię do LBA!
    Więcej:
    http://clace-love-story.blogspot.com/2015/04/kolejne-lba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń